Ostutingimused

1. Üldsätted

1.1. Veebipoe www.komfort24.ee (edaspidi KOMFORT24 e-pood) omanik on UÜ Mondliht (registrikood 10157062), asukohaga Energia 2, Narva, Estonia.

1.2. E-poest on võimalik sooritada oste

1.2.1. Eraisikuna.

1.2.1. Eestis registreeritud juriidilise isikuna

 

2. Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

2.1. Müügitingimused kehtivad KOMFORT24 e-poest kaupade ostmisel.

2.2. KOMFORT24 e-poes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Kõik hinnad sisaldavad käibemaksu 20%. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.

2.3. Kauba kohaleoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kohaletoimetamise viisist. Kohaletoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

2.4. Teave kauba kohta on esitatud KOMFORT24 e-poes vahetult kauba juures. Tooteinfot kontrollitakse ja täiendatakse regulaarselt. Kuna toote andmed on sisestatud tootjate poolt, ei võta KOMFORT24 e-pood vastutust toote andmete õigsuses.

2.5. Tootepildid on illustratiivse tähendusega.

 

3. Tellimuse vormistamine

3.1.Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil.

3.2.Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest UÜ Mondliht arvelduskontole.

3.3.Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

3.4.E-poes sooritatud tellimuste töötlemine toimub tööpäevadel (E-P) kl 9.00-18.00. Kehtib ka "tulen kaubale ise järele" tarnevaliku puhul. 

 

4. Kohaletoimetamine

4.1.Kaupu saadetakse vaid Euroopa Liidus.

4.2.Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

4.3.Saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 5 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest. Kampaaniate ajal võib tarneaeg pikeneda kuni 7 tööpäevani. Kui kaupade kohaletoimetamine kokkulepitud ajaks ei ole võimalik, on UÜ Mondliht-l õigus tarneaega pikendada, andes sellest kliendile eraldi teada. 

4.4.Ostjat teavitatakse telefoni või e-maili teel kui kaup on kättesaamiseks valmis. 

 

5. Taganemisõigus

5.1.Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Täpsemat teavet tingimuste kohta leiate lehelt Kauba tagastamine.

 

6. Pretensiooni esitamise õigus

6.1. KOMFORT24 e-pood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on KOMFORT24 e-poe kohustus.

6.2. KOMFORT24 e-pood ei vastuta ostja süül toote halvenemise/kahjustumise eest; puuduste eest, mis on tekkinud toote mittekorrapärase kasutamise tagajärjel; toote normaalse füüsilise kulumise eest tavalise kasutamise korral.

6.3. Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe aasta jooksul KOMFORT24 e-poe poole, saates e-kirja aadressile info@komfort24.ee või helistades telefonil: +3725243332

6.4. KOMFORT24 e-pood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

6.5. Kui KOMFORT24 e-poest ostetud kaubal on puudused, mille eest e-pood vastutab, parandab või asendab e-pood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab e-pood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

6.6. KOMFORT24 e-pood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 14 päeva jooksul.

 

7. Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

7.1. KOMFORT24 e-pood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks.

7.2. KOMFORT24 e-pood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

7.3. KOMFORT24 e-pood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

7.4.Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

 

8. Vaidluste lahendamine ja vastutus

8.1.Kui ostjal on KOMFORT24e-poe osas pretensioone, tuleb need saata meiliaadressile info@komfort24.ee

8.2.Kui ostja ja KOMFORT24 e-pood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.

8.3. KOMFORT24 e-pood vastutab kliendi ees ning klient vastutab KOMFORT24 e-poe ees teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

8.4. KOMFORT24 e-pood ei vastuta kliendile tekitatud kahjude eest või toote kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või toote kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaolust, mida UÜ Mondliht ei saanud mõjutada ning mille saabumist ei näinud ette ega võinud ette näha (vääramatu jõud).