Füüsilise isiku jaoks standardne garantiiaeg on 2 aastat. Kaheaastasele pretensiooni esitamise õigusele saame oma kaubale juurde pakkuda sõltubalt tootest 1 või 2 kindlustunnet.
Puuduse tekkimise põhjuste tõendamiskulud kannab kaupleja vaid esimesel 6 kuul pärast ostu sooritamist,hilisemalt katab kulud süüdiolev pool.Aga lisagarantiiga võtab Komfort selle kohustuse alates esimesest päevast kuni lisagarantii perioodi lõpuni.
Lisagarantiiga saad kaitse tootmisdefektide esinemisel garantiiaega jooksul.
Kui toote parandamine ei ole võimalik, asendatakse see täiesti uue tootega. Juhul kui täpselt samasugust toodet enam ei müüda, hoolitseme alati selle eest, et vahetustootel oleksid samad funktsioonid, mis vanal tootel. Uut toodet peab olema võimalik kasutada samamoodi nagu vana.
Juridilise isiku jaoks standardne garantiiaeg on 6 kuud.Saame oma kaubale juurde pakkuda laiendatud garantiiaeg ainult juhul,kui kaup kasutatakse olmetingimusel.Lisa laiendatud garantiiaega tingimused.
Laiendatud garantiiaeg ei kehti juhul:
1. kui oled ostetud kaupa kasutanud intensiivselt(rohkem kui 8 tundi)
2. kahjustus, mis on põhjustatud toote transpordist,põrutusest,kukkumisest peale toote ostmist.
3. ei esita tõendavat dokumenti,ostutsekki.