Menüü
Menüü
Ostukorv
Parema kasutuskogemuse tagamiseks kasutame sellel lehel küpsiseid. Lehekülge külastades nõustud küpsistega. Lisateave.

Kallid kliendid, pange tähele, et tuvastatud kvaliteediprobleemide tõttu kutsume tagasi järgmise toote: Master LED lampa LED Slim 60cm, 18w, mudel 0166. Meie töötajad on valmis aitama tagastamisel või vahetusel. Kui teil on küsimusi, võtke ühendust meie tugimeeskonnaga: +372 55 108 28.

Laiendatud garantii tingimused

Laiendatud garantii tingimused

1.  Kui oled toodetkasutanud otstarbeliselt (vastavalt tootega kaasas olevatele kirjalikelekasutus-, paigaldus- ja hooldus juhistele), aga vaatamata sellele ilmneb tootellisagarantii ajal tootmisdefekt, siis antud toode kas parandatakse võiasendatakse sarnaste tehniliste parameetritega uue tootega, mille hind ei ületaasendatava toote ostutsekil olevat hinda. Selleks peab klient kas saatmasooviavalduse e-mailile (info@komfort24.ee), või tooma/saatma defektse toote jaostu lisagarantii dokumendi KOMFORT kauplusesse (Narva, Energia 2) ennetäiendava garantiiaja lõppu.

2.  Järgnevateljuhtudel lisagarantii ei kehti ning klient peab tasuma kõik seonduvad kulud(remont, veatuvastus, diagnostika) isegi siis, kui defekt avaldub lisagarantiiperioodil:

2.1  mistahes defekt või kahjustus, mis ontekitanud toote ebakorrektse kasutusega (toimingud ja tegevused, mis ei olekirjas tootele lisatud kasutus- ja hooldusjuhendis);

2.2  kõik defektid või kahjustused, mis onpõhjustatud iseparandamisest, muutmisest, puhastamisest jne. kaup ostja poolt.;

2.3  mistahes defekt või kahjustus, mis onpõhjustatud toote transpordist, põrutusest ja kukkumisest peale toote ostmist;

2.4  mistahes defekt või kahjustus, mis ontingitud tulekahjust, üleujutusest, maavärinast, äikesest, teistestloodusõnnetustest, vandalismist, reostusest või toiteallika ebastabiilsestpingest

2.5  mistahes defekt või kahjustus, mis onpõhjustatud hooletusest või ebaõigest toote hoidmisest (hoidmine liiga kõrgelvõi madalal temperatuuril või suure õhuniiskusega paigas, mis tekitab tooteriknemise);

2.6  mistahes defekt või kahjustus, mis onpõhjustatud tühjade patareide, akude jms kasutamisest;

2.7  mistahes defekt või kahjustus, mis ontingitud liiva, tolmu, muda jms sattumisest toote korpusesse, mis häirib tootetööd;

2.8  juhul, kui tootega ei esitata lisagarantiidtõendavat dokumenti, ostutsekki;

2.9  juhul, kui lisagarantii dokumendil on tehtudmuudatusi ostu sooritamise ja muude andmete osas või kui dokument on sedavõrdkahjustatud, et sealt pole võimalik välja lugeda ülalmainitud andmeid;

2.10  lisagarantii alla ei kuulu toote osad, misvõivad kasutusaja jooksul kuluda (nupud, kaugjuhtimispuldid, juhtmed, tihendid,filtrid, akud, rullikud jne) ning tootega kaasas olevad lisatarvikud (ümbrised,rihmad, kaaned jms);

2.11  hooldusega seotud kuludele (toote puhastaminejne);

2.12 LED-lampidja valgustid väljalülitamisel võib helendadanõrgalt;

3.  lisagarantii kehtib ainult juhul, kui Mondliht poolt välja antudostukviitung on korrektne, sellel on ostukuupäev ja toode, tšekile märgitudseeria number ühtib toote seerianumbriga;

4.  Mondliht eivastuta mistahes otseste või kaudsete kahjude/kulude eest seoses defektse tootevõi muude lisatarvikutega, näiteks kahjude/kulude eest seoses tootetranspordiga, remondis viibimisega. Lisaks ei kata toote remondi või vahetusegaseotud sõidu- ja muid kulusid (toote demonteerimine ja lisapaigaldus);

5.  kui toode vajab lisagarantii perioodi jooksulremonti, siis tuleb toode viia meie kauplusesse tarnitud ja lõpliku otsuse defekti kohta, olgu see siis tootmisdefekt või kasutaja viga, teeb meie töökoda;

6.  ekspertiisi kulud on kaetud iga juhtumikorral ühekordselt. Juhul kui ekspertiis ei rahulda klienti või soovitakse uutekspertiisi, siis peab klient uue ekspertiisi teostama oma kuludega;

7.  lisagarantii teenusega seoses tekkivateküsimuste/probleemide osas palume pöörduda poodide müügipersonali poole võisaata kiri info@komfort24.ee;

8.  lisagarantiid müüme ka juriidilisteleisikutele, kui toodet kasutatakse kodustes tingimustes;

8.1  kui ekspertiis tuvastab, et toodet, millele Laiendatud garantii osteti, kasutati tavapärasestmajapidamisest intensiivsemalt (rohkem kui 8 tundi päevas), kaotab Laiendatud garantii kehtivuse ja ostja peab kandma kõiktranspordi, ekspertiisi jms kulud ise;

9.  kõigi lisagarantii tingimustega seonduvatevaidluste lahendamine toimub läbirääkimiste teel või mõlema poolsel õiglaselkompromissil (vastavalt kokkuleppele);

10.  UÜ Mondliht jätab endale õiguse keeldudateatud toodete lisagarantiiteenuse müügist. Lisainfo poodide müügipersonalilt võie-posti teel info@komfort24.ee.

 

Tingimusedkinnitatud 21.02.2023.